عشق مامان و بابا

خرید سیسمونی

1397/7/24 17:17
نویسنده : حس زیبای مادر
187 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلِ مامان سلام

پرنسسِ من چه حس زیبایی دارم هر چقدر به زمان تولدت نزدیکتر میشم و تکون خوردناتو بیشتر حس میکنم.جدیدا موقع خواب و نصف شبم شما همش دوست داری بازی کنی خیلی ماشاالله هوشیار شدی قربونت برم.

دیگه با مامان جون و خاله ها میریم و برای شما سیسمونی میخریم.

نمیدونی مامان و بابا چه ذوقی میکنیم وسایلای ناز و کوچولوی شمارو میبینیم.بابا امیرجونم همش لباسا و مخصوصا جورابای شمارو بغل میکنه و بوس میکنه.فدایِ تو من بشم.

مامان جون زحمت کشیدن یه سرویس خواب سفید رنگ زیبا برای شما خریدن کلی چیزای خوشگل و ناز که فقط برازنده شماست.انشاالله هر چه زودتر صحیح و سالم بدنیا بیای و این وسایلای خوشگلو برات استفاده کنم نازنینم

بی صبرانه منتظر قدم مبارکت هستیم جیگرم

دوست داریم دخترم❤❤❤❤

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

بابا امیر
24 مهر 97 20:14
عزیزم ما خیلی خیلی خوشحالیم
برای به دنیا اومدنت و وسایلات
انشاالله به وقت صحیح و سالم به دنیا مییایو ما رو کلی شاد میکنی عسل بابا
حس زیبای مادر
پاسخ
مرسی همسر عزیزم
ممنون بابا امیر مهربونم
انشاالله
مامان صدرامامان صدرا
24 مهر 97 21:41
مبارکش باشه انشالله بخوشی💗💗💗
حس زیبای مادر
پاسخ
ممنون عزیزدلم